WIJ STELLEN ONS GRAAG AAN U VOOR

Dit collegejaar is niet te vergelijken met andere jaren. Door de corona-crisis kunnen wij als vereniging weinig tot geen activiteiten organiseren. Dit is natuurlijk uiterst teleurstellend en zeer jammer, zowel voor de kantoren als voor de rechtswinkeliers. Wij doen dit collegejaar ons uiterste best om daar waar mogelijk een kantoorbezoek of een lunchlezing te organiseren. Daarnaast houden we ons achter de schermen met van alles bezig. Zo laten we dit jaar een nieuwe website bouwen, stellen we een uitgebreid acquisitieplan op voor volgende besturen, brengen we de administratie op orde en proberen we één of twee nieuwe sponsoren aan Rozon te binden. Dit alles zorgt ervoor dat Rozon na de corona-crisis in staat is om goed te functioneren en zich volledig op de activiteiten te kunnen focussen. We hopen na de corona-crisis door nieuwe contacten en sponsoren mooie activiteiten aan te kunnen bieden en de rechtswinkels nog beter te kunnen helpen bij hun promotie.

We zien jullie graag bij een activiteit terug dit collegejaar!

brengen we de administratie op orde en proberen we één of twee nieuwe sponsoren aan ROZON te binden. Dit alles zorgt ervoor dat ROZON na de corona-crisis in staat is om goed te functioneren en zich volledig op de activiteiten te kunnen focussen. We hopen na de corona-crisis door nieuwe contacten en sponsoren mooie activiteiten aan te kunnen bieden en de rechtswinkels nog beter te kunnen helpen bij hun promotie.

We zien jullie graag bij een activiteit terug dit collegejaar!

BESTUUR 2023-2024

Bestuur 2023 - 2024

WIE ZIJN WIJ?

Meggie Chepper

Fleur Bartelds

Secretaris

Khalid Abouzia

Penningmeester

Yvette Gielen

Algemeen Bestuurslid

Meggie Chepper

Hoi allemaal!

Mijn naam is Meggie Chepper en het komend studiejaar mag ik de functie van voorzitter vervullen binnen het bestuur van ROZON! Momenteel zit ik in mijn derde jaar van de bachelor European Law School. Naast mijn studie ben ik ook werkzaam bij Rechtswinkel Beuningen als secretaris.

Ik heb gemerkt dat het werk binnen de rechtswinkel erg belangrijk is, het zorgt ervoor dat iedereen binnen de maatschappij toegang heeft tot rechtshulp. Ik hoop dat ik het komend jaar als bestuurslid van ROZON de rechtswinkeliers hiermee kan steunen en dat ik op deze manier de belangen van de aangesloten rechtswinkels kan behartigen.

Hopelijk zien we jullie bij de activiteiten!

Secretaris

Fleur Bartelds

Mijn naam is Fleur Bartelds. Ik mag dit jaar de functie van secretaris vervullen binnen het bestuur van ROZON. Dit jaar start ik aan mijn tweede jaar notarieel recht aan de Radboud Universiteit. Hiervoor heb ik één jaar HBO-rechten gedaan waarna ik ben doorgestroomd.

Naast mijn studie ben ik werkzaam geweest bij Stichting Rechtswinkel Oss. Door werkzaam te zijn bij een Rechtswinkel leer je, gebaseerd op mijn ervaringen, goede gesprekken voeren en juridische adviezen opstellen.

Als nieuw bestuur willen wij er onder andere voor zorgen dat er meer rechtswinkeliers getrokken worden door onze activiteiten.
Ik hoop jullie dan ook snel te zien bij (één van) de activiteiten.

Penningmeester

Khalid Abouzia

Dag, mijn naam is Khalid en ik ben het aankomende jaar de penningmeester van ROZON. Ik begin momenteel aan mijn vierde jaar van de bachelor Rechtsgeleerdheid.

Naast mijn functie bij ROZON ben ik zelf ook actief rechtswinkelier bij de Rechtswinkel Venlo en werk ik als barman bij café Stretto.

Hopelijk zien we jullie bij onze activiteiten!

Algemeen Bestuurslid

Yvette Gielen

Mijn naam is Yvette Gielen. Het komend collegejaar vervul ik de functie van algemeen bestuurslid binnen het bestuur van ROZON. Momenteel volg ik de bachelor rechtsgeleerdheid. Naast mijn studie ben ik werkzaam bij Rechtswinkel Venlo.

Rechtswinkels vervullen naar mijn idee een belangrijke maatschappelijke functie. Mensen worden namelijk constant geconfronteerd met juridische vragen of problemen en weten niet altijd hoe ze hiermee om moeten gaan. Door een bestuursjaar bij ROZON hoop ik een verdere bijdrage aan deze functie te kunnen leveren door de rechtswinkels en hun medewerkers te ondersteunen.

Ik kijk ernaar uit om jullie in het aankomende jaar te zien bij een van onze activiteiten!