logomakr_6qf67x

Dinsdag 9 april: pubquiz

4 weeks ago

Rozon

Met gepaste trots maakt het ROZON-bestuur 2018/2019 aan u het kandidaatsbestuur voor het bestuursjaar 2019/2020 bekend. Het kandidaatsbestuur zal als volgt worden geconstitueerd:
- Paula Röttjers - voorzitter
- Simone van Schaik - secretaris
- Debbie Wolters - penningmeester

Het ROZON-bestuur 2018/2019 is zeer verheugd met de samenstelling van het aankomende ROZON-bestuur. Wij verwachten dan ook dat het aankomende jaar weer een fantastisch ROZON-jaar zal worden!

2 months ago

REMINDER!!
Het bestuur wil alle rechtswinkeliers erop attenderen dat de deadline voor het solliciteren voor een bestuursfunctie bij ROZON nadert. Deze loopt nog tot en met 23 april, de sollicitaties zullen plaatsvinden op 25 april. Ben jij geïnteresseerd in een leuk en leerzaam bestuursjaar? Aarzel dan niet en solliciteer door je CV en motivatiebrief te verzenden naar rozon@jur.ru.nl

2 months ago

Rozon

Dinsdag 9 april heeft de ROZON pubquiz plaatsgevonden. Onder het genot van een drankje zijn maar liefst 15 teams van 9 verschillende rechtswinkels de strijd aangegaan. De teams hebben vragen beantwoord verdeeld over 7 categorieën zoals geschiedenis, sport, bizarre wetten en natuurlijk over ROZON zelf. Na een spannende strijd, waarbij een beslissende vraag nodig was om een gelijke stand te beslissen, kon er toch maar één de winnaar zijn. Dit jaar ging uiteindelijk rechtswinkel Achterhoek er met de winst vandoor. Het bestuur van ROZON wil alle teams die meegedaan hebben bedanken en kijkt terug op een zeer geslaagde avond! ...

3 months ago

Rozon

Rozon zoekt een nieuw bestuur!

Lijkt het jou leuk om aankomend studiejaar bestuurservaring op te doen en ben je een actieve en gedreven rechtenstudent? Solliciteer dan nu op een van de functies: voorzitter, secretaris, penningmeester of algemeen bestuurslid. Je kunt tot en met 23 april 2019 jouw CV en motivatiebrief opsturen naar rozon@jur.ru.nl.

Wij kijken uit naar jullie sollicitaties!

camera-keys